SOS/FAQ/OSS

Spørgsmål og svar er delt op i flere afsnit.

Indholdsfortegnelse

Opsigelse og Flytning

Du skal have fat i Kundeservice hos Yousee på 70 70 40 40 for at opsige din TV-pakke. Opsigelse hos YouSee er normalt løbende måned + 30 dage.

Du kan godt fortsætte med kun af have internet hos os.

Hvis du fraflytter vores område, skal du meddele det til Yousee på telefon 70 70 40 40. Du vil samtidigt blive meldt ud af foreningen. Dit medlemsskab hos os følger din tv-pakke.

Ny internet aftale

Priserne gælder fra den 1. juli 2022.

Hvis du har 200, 300 eller 1.000 Mbit, vil du automatisk få prisen justeret, hvis du ikke har
andre ekstra tjenester end sikkerhedspakken..

Desværre har Yousee sendt regninger ud før priserne er trådt i kraft i deres system. Din regning i 4 kvartal 2022 vil blive modregnet fejlen.

Du kan bestille hos YouSee fra 1. juni, men først til ikrafttrædelse fra 1. juli

Ja hvis du skifter til 1.000 Mbit eller hurtigere upload, skal der skiftes et stik i boligen. Dette sker uden beregning.

Du kan godt bestille 200 eller 1.000 Mbit internet nu, men de nye priser vil først være
gældende fra 1. juli.

Ja. Det kan dog godt være, at det vil være gunstigt at opgradere til en af de nye hastigheder. 

Ny aftale om TV og TV-boks

Du vil blive krediteret for de 90 kr. på 4. kvartals faktura fra YouSee.

Du kan bestille hos YouSee fra 1. juni, men først til ikrafttrædelse fra 1. juli

Ja, men ikke gratis. Du kan få op til 4 bokse til 99 kr. pr. måned.

Du kan godt bestille en ny Tv-boks, som er gratis.

Telefoni

Internet

Den hastighed som du betaler for er den hastighed som kommer til routeren. For at måle den korrekt bør du bruge et netværkskabel(CAT 5e eller CAT 6). Du kan se mere om det under Hjælp!/internet

Der kan være mange årsager til at dit internet kører dårligt. Først bør du teste og se om det kører uden problemer med et netværkskabel. Gør det det, så er det det trådløse internet der er problemer med. Du kan læse mere om trådløse problemer under Hjælp!/internet. Hvis internettet også kører dårligt med et netværkskabel, kan det være at stikket på routeren skal strammes. Hvis det ikke hjælper, kan det være intern elektromagnetisk støj. Du kan ringe til Yousee på 70704040 og bede om et gratis husstands installationscheck.