Spørgsmål og svar

SOS/FAQ/OSS

Spørgsmål og svar er delt op i flere afsnit.

Indholdsfortegnelse

Opsigelse og Flytning

Du skal have fat i Kundeservice hos Yousee på 70 70 40 40 for at opsige din TV-pakke. Opsigelse hos YouSee er normalt løbende måned + 30 dage.

Du kan godt fortsætte med kun af have internet hos os.

Hvis du fraflytter vores område, skal du meddele det til Yousee på telefon 70 70 40 40. Du vil samtidigt blive meldt ud af foreningen. Dit medlemsskab hos os følger din tv-pakke og/eller dit bredbånd.

Internet

Den hastighed som du betaler for er den hastighed som kommer til routeren. For at måle den korrekt bør du bruge et netværkskabel(CAT 5e eller CAT 6). Du kan se mere om det under Hjælp!/internet

Der kan være mange årsager til at dit internet kører dårligt. Først bør du teste og se om det kører uden problemer med et netværkskabel. Gør det det, så er det det trådløse internet der er problemer med. Du kan læse mere om trådløse problemer under Hjælp!/internet. Hvis internettet også kører dårligt med et netværkskabel, kan det være at stikket på routeren skal strammes. Hvis det ikke hjælper, kan det være intern elektromagnetisk støj. Du kan ringe til Yousee på 70704040 og bede om et gratis husstands installationscheck.

Ja hvis du skifter til 1.000 Mbit eller hurtigere upload, skal der skiftes et stik i boligen. Dette sker uden beregning.

Omkring 1. maj 2023 udsender YouSee varsling om, at medlemmer med hastigheder under 50 Mbit flyttes over på den nye laveste hastighed 50/10 Mbit pr. 1. Juni 2023.

TV og TV-boks

Ja, men ikke gratis. Du kan få op til 4 bokse til 99 kr. pr. måned.

Du kan godt bestille en ny Tv-boks, som er gratis.

Telefoni

Det koster 99 kr. pr. måned for fri tale.

Informations
møde

SmørumNet afholder informationsmøde i Kulturhuset, mandag den 12. juni kl. 17:30 og 19:30. Hør mere om bl.a. YouSee Play.